20 september 2017

Ett kort med papper från 49 And Market

Idag tänkte jag visa er det här kortet som jag tycker har så fina färger!
Pappren kommer från 49&Market, och serien heter Sand & Sea. Helt underbara papper med havstema!


Blommorna är utstansade med dies jag köpt på Wish.
I mitten av blommorna sitter brads som jag tiggde till mig av bästa Anna Busk 
som satt bredvid mig på scrapträffen där jag skapade det här kortet.


De där vita spretiga diecutsen är utstansade med en nyinköp die som kommer från
Impression Obsession, och heter Pine Branch.
Det ska ju egentligen föreställa en kvist från en gran, men jag tyckte att det funkade bra här!

De gröna bladen fick ett härligt skimmer med Pentarts Chameleon Wax.

"Grattis" är utstansad med en die från ROX Stamps. Du hittar den HÄR hos Cili In Papers.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart kort! Fantastiskt vackert papper. Går det att få tag i i Sverige? Kan inte hitta det.

Ann-Marie aka Jozebelle sa...

Åh vilket fint kort, det är härligt med det rena fina kortet!